26.11.2012

Wiśniowo-granatowa torebka z ćwiekami

Nadrabiam zaległości blogowe i wrzucam torebkę, którą ostatnio uszyłem.

Powiem Wam, że ta torebka jest najbardziej w moim stylu. Proste linie i kształty oraz ładnie dopasowane kolory. Torebka jest uszyta z alcantary, wreszcie udało mi się kupić alcantarę dobrej jakości. Usztywniłem dość sztywną flizeliną, żeby ładnie trzymała kształt.

Ciężko zrobić porządne zdjęcia moim aparatem, ale musicie mi wierzyć, że ten czerwony to taka bardziej wiśnia a granatowy jest granatowy a nie czarny.

W rączkach jest wciągnięty sznurek, coby nieco wygodniej było. Rączki celowo "wyżej i niżej" przyszyte. Pierwszy raz użyłem ćwieków i moim zdaniem są taką wisienką na torcie.

Torebka na zamek, w środku ma 4 kieszonki na różne drobiazgi. Gdybym nie był facetem to bym ją nosił ;)






A komu jeszcze mało wiadomości o mnie z poprzedniego posta zapraszam TUTAJ, jest mały wywiad ze mną (po angielsku).

22 komentarze:

  1. niesamowita! :) bardzo podoba mi sie jak dobierasz kolory i jakie cudowne wzory tworzysz z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo smakowita:) Już ją widziałam u Ciebie na Etsy - jeśli jest rzeczywiście wiśniowa, to musi wyglądać pięknie:)
    Ćwieki rzeczywiście dodają jej smaczku.

    OdpowiedzUsuń
  3. A zdradzisz gdzie kupiłeś dobrą alcantarę? :) Prooooszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam na allegro za niecałe 15 zł za metr. Na razie uszyłam z niej tylko etui na komórkę niezbyt udane, ale szyje się całkiem fajnie. kilku sprzedawców ma ja w podobne cenie i w dużym wyborze kolorystycznym.

      Usuń
    2. W Amsterdamie kupiłem, bo w Holandii mieszkam.

      Usuń
    3. Ja też kupuję na Allegro i z doświadczenia wiem, że nie każda jest fajna (ta o wysokiej gramaturze jest dobra jakościowo, ale bardzo znać na niej zagięcia). Ta o niższej gramaturze jest wiotka, ale z kolei pięknie się układa. No i Bartku zazdroszczę! :))

      Usuń
  4. Świetna!!!!!! ja też się dzisiaj zabieram za torbę z alcantary. Czeka od miesiąca, to się wreszcie muszę zebrać w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajna! Taka trochę w stylu marynarskim - czyste, gładkie, mocne kolory - uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna!!! Fajny kształt:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, a asymetria dodaje jej uroku!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super torebka! Ćwieki faktycznie dodają tego "czegoś"! A propos ćwieków - mam dylemat czy zdobić nimi sukienkę czy nie... hmmm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli mogę to sie wtracę.... Robić !

      Usuń
  9. widzę że ćwieki rządzą na blogach w tym sezonie:)) Torba bardzo mi się podoba, jak zwykle pięknie wykonana!

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam takie torby, mam do nich słabość i to wielką ;)
    Twoja torba bardzo trafia w mój gust kolorystycznie i wykonanie jest takie dokładne, po prostu świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealnie dobrane kolory... i to delikatne połaczenie z paseczkami wewnatrz:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna torba... Tylko czemu ja zmieniać torebek nie lubię...

    Za dużo w nich noszę po prostu.

    Ania

    OdpowiedzUsuń
  13. wiem, wiem wszyscy to piszę :)) ale bardzo mi się podobają Twoje prace, są takie energetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super torebka, prosta i piękna. Kolory cudne i bardzo precyzyjne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna torba, fajne kolorki i dodatki, bardzo modne w tym sezonie!!! Ciekawa jestem kolejnych modeli :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna-połączenie kolorów też bardzo fajne:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. kolorki dobrane idelanie- tylko ja wolę dodatki srebrne:-) a te ćwieki to tez gdzieś widziałam i nawet chciałam kupić

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam Twoje torby i taki zestaw kolorystyczny:)Ćwieki dodają smaczku,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń